Ładowanie strony

serwis w tej chwili ogląda 3 osób
serwiszglossie

ZAKOŃCZENIE ROKU SZKOLNEGO 2023/2024

Dziesięciomiesięczne zmagania szkolne klas I-III dobiegły końca. Po uroczystym podsumowaniu nauki i nagrodzeniu najlepszych uczniów przyszedł czas na upragniony odpoczynek. Udanych i bezpiecznych wakacji !!!

-- kliknij, by zobaczyć więcej zdjęć --

Dodał: Mirosław Gutowski       22 czerwca 2024r.
Sukces Oliwii i Adama

Oliwia Choszcz z klasy 2D oraz Adam Kąsek z klasy 2A znaleźli się w gronie laureatów regionalnego Konkursu Wiedzy o Afryce zorganizowanego dla uczniów szkół ponadpodstawowych w ramach XX-lecia Dni Afryki w Olsztynie i otrzymali wyróżnienia.

Serdecznie gratulujemy!!!

Dodał: Ewelina Story       20 czerwca 2024r.
Gala SEMPER IN ALTUM 2024
 W środę 19 czerwca odbyła się w Młodzieżowym Domu Kultury uroczysta gala wręczenia nagród najlepszym uczniom szkół ponadpodstawowych. Nagrody wręczono w czterech kategoriach. Z naszej szkoły to zaszczytne wyróżnienie odebrali:
- w kategorii Nauka: Mateusz Gigielewicz - uczeń klasy 3a
- w kategorii Sport: Marika Pleńska - uczennica klasy 2c
- w kategorii Kultura: Blanka Magun - uczennica klasy 2c
- w kategorii Działalność Społeczna: Bartosz Haraf - uczeń klasy 3a
Wszystkim nagrodzonym serdecznie gratulujemy!

--->>> więcej fotografii

Dodał: Mirosław Gutowski       20 czerwca 2024r.
Żywa lekcja biologii w 2D

14 czerwca Paweł Olszewski, pasjonat biologii, przyniósł na lekcję rekina lamparciego oraz koniki morskie, które stanowią tylko niewielką część jego kolekcji stworzeń morskich. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawych informacji na temat hodowli, rozmnażania, warunków i trybu życia tych zwierząt. Najbardziej zaskoczyła nas informacja że istnieją rekiny, które choć są rybami potrafią wytrzymać bez wody aż 12 godzin i poruszać się po lądzie dzięki płetwom brzusznym w celu poszukiwania zbiorników wodnych. U Pawła ta pasja zrodziła się 12 lat temu. W przyszłości planuje założyć własną hurtownie zwierząt morskich. Dzięki Pawłowi mogliśmy zobaczyć naprawdę niesamowite stworzenia. Mamy nadzieję, że będziemy mieli okazję zobaczyć inne ciekawe okazy z jego kolekcji.

Maja Matelska

Dodał: Ewelina Story       19 czerwca 2024r.
Klasa IIIa na spływie kajakowym Krutynią - 14.6.2024

W piątek klasa 3a uczestniczyła w spływie kajakowym rzeką Krutynią.

Pogoda dopisała wyśmienicie.

Po spływie gościliśmy w "Oazie Mazurskiej", gdzie miło spędziliśmy czas do wieczora.

>> zobacz więcej zdjęć

Dodał: Mirosław Gutowski       17 czerwca 2024r.
Klasa IA na pikniku matematycznym w Leginach - czerwiec 2024
Dodał: Mirosław Gutowski       12 czerwca 2024r.
Zielona Szkoła 3-7 czerwca

Nasza przygoda rozpoczęła się wczesnym rankiem na dworcu kolejowym. Podróż pociągiem do Wrocławia minęła szybko i w przyjemnej atmosferze, pełnej rozmów i śmiechu. We Wrocławiu, udaliśmy się do Hydropolis, interaktywnego i nowoczesnego muzeum. Dzięki różnorodności wystaw zgłębilśmy wiedzę na temat wody.

Następny dzień spędziliśmy aktywnie. Udaliśmy się rowerami, malowniczą trasą,  przez Podgórze Izerskie do Geoparku, gdzie zwiedziliśmy starą kopalnię cyny i kobaltu. Przewodnik opowiedział nam fascynujące historie o górnictwie i trudach pracy w kopalniach. Zobaczyliśmy, jak wyglądała dawna technologia wydobywcza.

Kolejnego dnia udaliśmy się pieszo do słynnego drewnianego Kościółka Wang. Następnie podziwialiśmy przyrodę Karkonoskiego Parku Narodowego oraz słynne skały Pielgrzymy i Słonecznik.

Czwartego dnia zdobyliśmy  najwyższy szczyt Karkonoszy – Śnieżkę. Trasa była wymagająca, ale widoki z góry wynagrodziły wszelkie trudy. Pogoda nam dopisała, więc mogliśmy podziwiać panoramę gór w pełnej okazałości. Zdobycie szczytu było dla nas ogromnym sukcesem i powodem do dumy.

Ostatniego dnia zwiedziliśmy piękną Pragę. Spacer w stolicy Czech rozpoczęliśmy od Hradczan, następnie podziwialiśmy Zamek Królewski, Ogrody Królewskie, Katedrę Świętego Wita – symbol Pragi.

Zielona Szkoła była dla nas niezapomnianą przygodą, pełną nowych doświadczeń i wspaniałych wspomnień. Każdy dzień przynosił nowe atrakcje i wyzwania, które pokonaliśmy razem, wzmacniając nasze więzi i ucząc się współpracy. Czekamy z niecierpliwością na kolejne takie wyjazdy!

p. prof. D. Haraf

----> zobacz znacznie więcej zdjęć ! <---

Dodał: Ewelina Story       11 czerwca 2024r.
Spływ Krutynią

W dniach 3-4 czerwca klasa I A wzmacniała tężyznę fizyczną podczas spływu kajakowego rzeką Krutynią.

Nie zabrakło również integracji na boisku do siatkówki plażowej i przy wieczornym ognisku oraz orzeźwiającej kąpieli w rzece.

p. prof. D. Dołżycki

Dodał: Ewelina Story       10 czerwca 2024r.
DZIEŃ OTWARTY ŻEROMA W OBIEKTYWIE - 29.05.2024
Dodał: Mirosław Gutowski       3 czerwca 2024r.
3 B w Warszawie

We wtorek 28 maja rozpoczęliśmy wycieczkę wspaniałą inscenizacją "Romea i Julii"  w Teatrze Buffo. Spektakl zachwycił nowoczesną interpretacją i znakomitą grą aktorską.

Następnie podczas spaceru w  Łazienkach Królewskich podziwialiśmy piękne ogrody i pałace. W malowniczym parku odpoczęliśmy i zrobiliśmy wiele pamiątkowych zdjęć.

Kolejnym punktem programu był ekscytujący escape room Black Cat, który wymagał od nas współpracy i logicznego myślenia, aby rozwiązać zagadki i wydostać się na czas.

Na zakończenie dnia wjechaliśmy na taras widokowy w Pałacu Kultury i Nauki. Widok z góry na całą Warszawę był niesamowity i na długo pozostanie w naszej pamięci. Cała wycieczka była pełna wrażeń i dostarczyła nam wielu niezapomnianych chwil.

p. prof. D. Haraf

Dodał: Ewelina Story       1 czerwca 2024r.
Serdecznie zapraszamy

Ósmoklasisto czekamy na Ciebie

w środę 29 maja o godz. 11.00!!!

Dodał: Ewelina Story       24 maja 2024r.
Tworzymy zdrową atmosferę - Dzień bez samochodu!

Dodał: Ewelina Story       23 maja 2024r.
Tworzymy zdrową atmosferę - konkurs

Dnia 15 mają 2024 odbyło się spotkanie komisji konkursowej konkursu plastyczno-fotograficznego "Nasz wspólny cel- czyste powietrze". Konkurs odbył się w ramach realizacji projektu ekologicznego dofinansowanego ze środków Powiatu Bartoszyckiego pt: "Tworzymy zdrową atmosferę".

Komisja konkursowa po burzliwych obradach wybrała 3 prace z 84, które wpłynęły na konkurs.

Jury w składzie: Bartosz Kwiek, Anatol Jachna, Antoni Rohun, Wiktor Niebrzegowski. Hubert Kieliszek i Aleksander Oziewicz wyłoniła zwycięzców konkursu:

1 miejsce Lena Ferdycz,

2 miejsce Anna Wasilewska

3 miejsce Anna Binięda.

Gratulujemy.

Stowarzyszenie LO- FAN działające przy naszej szkole

Dodał: Ewelina Story       17 maja 2024r.
Gdański Uniwersytet Medyczny

11 kwietnia uczniowie klas 2 c i 3 c odwiedzili Gdański Uniwersytet Medyczny podczas dni otwartych uczelni. Uczniowie mieli okazję porozmawiać ze studentami, którzy opowiadali o różnych kierunkach. Oprócz rozmów, nie zabrakło sprawdzenia praktycznych umiejętności, takich jak: zakładanie wenflonu oraz sondy żołądkowej, wyrobienie odcisku zębów oraz uzupełnianie ubytków w zębach. Niektórzy  wzięli udział w warsztatach m.in. na temat ratownictwa, wstrząsów anafilaktycznych czy pszczelarstwa. Inni wykazali się swoją wiedzą w zakresie anatomii i otrzymali certyfikaty. Wycieczka została zakończona spacerem po starówce.

Hania Konopacka

Dodał: Ewelina Story       7 maja 2024r.